Dodatek 12
Minima ekspoloatacyjne Tu-154M w zależności od warunków meteorologicznych
(...)
MINIMA DO LĄDOWANIA
Tryb podejścia do lądowania | Wysokość decyzji w metrach | Widzialność wzdłuż pasa w metrach |
Automatyczny
ros. AZP pol. ILS kat. II |
30 | 350 |
Automatyczny
ros. AZP pol. ILS kat. I |
60 | 550 |
Półautomatyczny według wskazówek nakazu
ros. DZP pol. ILS kat. I i II |
60 | 550 |
Według radiomarkerów
ros. PSP |
100 | 1200 |
Według systemu radiolokacyjnego ros. RSP+OSP pol. RSL + NDB |
100 | 1200 |
Według systemu radiolokacyjnego
ros. RSP pol. RSL |
120 | 1500 |
Według dwóch radiolatarni prowadzących
ros. OSP pol. NDB |
120 | 1800 |
Według jednej radiolatarni prowadzącej
ros. OPRS |
250 | 4000 |
Uwagi:
1. Zezwala się na automatyczne sterowania samolotem do wysokości 30 m i ręczne sterowanie samolotem do wysokości 60 m przy podejściu do lądowania według systemu ILS, odpowiadających wymogom drugiej kategorii ICAO oraz na sterowanie automatyczne i ręczne do wysokości 60 m przy podejściu do lądowania według ILS, odpowiadających wymogom pierwszej kategorii ICAO.
2. Minimum automatycznego i ręcznego podejścia do lądowania 60x550 m stosuje się na lotniskach dopuszczonych do eksploatacji według drugiej kategorii ICAO, a także na lotniskach dopuszczonych do eksploatacji według pierwszej kategorii z oświetleniem nawigacyjnym drugiej kategorii ICAO. Na lotniskach z oświetleniem nawigacyjnym pierwszej kategorii stosuje się minimum 60x800 m.
(...)
Приложение 12
Метеоминимумы самолета Ту-154М согласно руководства по летной эксплуатации
© Siergiej Amielin 2010–2016 • © Prószyński Media 2010–2016